Thursday, May 20, 2010

salam
salam salam

lama sungguh tok ketemunya. agak-agaknya sudah berbulan-bulannya. maaf pak agak sibuk kebelakang ini ya. sibuk tidor sibuk kerja, sibuk buang masa. sungguh sibuk sekali pak, engak ada masa mahu tulis-tulis ini. engak bisa.

ah, jangan banyak meraput dong. terus saja cerita isinya.merepek pun tiada gunanya hanya buang masa, jang bunag masa pak, itu kan engak bagus. masa itu kan emas. bisa saja bila masa kalu ada emas...... cis mana boleh. apa ke hel entah maaf indo ni.

salam beb, gua malam ni nak cite sikit doh lepas dengan lagu mamat au maher zain ni sayu pulak dok fikir kan kawan-kawan kat luar sana. gua nak cite pasal kawan guan beb nama dia mail kawan baik ni. bab org kata kalu makan nasi itu kenyang sama-sama la, lapar sama-sama, al-kisah ni berlaku di waktu selepas solat subuh di sebuah surau yang agak sempoi cantik menawan dan canggih. ada la seorg kawan dari pandai timo ni dia duk tepi mail, tuk-tuk belajar la mambaca al-quran dgn mail. gua tgk dari jauh je tgk juga ku tgk. masa balik itu mail punya cite la sedikit pasal kawan baru itu.
hidayah Allah itu beb kita kena cari, macam kawan baru mail itu dia p solat subuh sebab deman lepas itu jumpa dengan mail. belajar Al-quran dengan mail. gua walapun diam-diam macam tok ambil tahu. tapi gua tumpang gembira dengan kawan baru mail iti, harap mu mail dapat la bimbang dia,




0 comments:

Post a Comment