Thursday, March 4, 2010

LAGU untuk aku, dia dan kamu part 1

salam

semalam gua ada letak lagu maher zain,

Insha Allah

so apa macam ada layan tak. kalu anak-anak dara, gua tahu mersti suka la dengan mamat ni,
lagu dia pun best kan, tapi beb , gua bukan nak cakap benda ini beb. gua pos semalam gua cakap lagu untuk aku dia dan kamu kan, so apa kena-mengena lagu ni denga aku, dia dan kamu, pelik-pelik merepek je kan. relax. meh gua nak cite sama lu orang. ok lu orang tahu kan yang mamat ini dulu kisah dia macam mana, gua dah cite sama lu orang janga buat tak ingat pulak, ok lagu dia lebih kurang pasal dia la, aku dan juga kamu, lu-lu orang semua. kenapa gua cakap macam itu beb. cuba lu selam dalam-dalam lirik dia beb. selam-selam dalam lagi beb, lu ada rasa apa-apa tak, ada tak, gua ada rasa, lu tahu gua rasa apa. gua rasa masin beb, sebab terjilat air mata, gua nagis beb, nagis. tok macho gile beb, gua nagis. meh ua cite sama lu orang apa yang buat gua yang macho ni nagis.
ni lirik dia



Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless

You can’t see which way to go

Don’t d
espair and never loose hope Cause
Allah is always by your side








setiap kali kita rasa tak leh nak pergi dah kita rasa macam kita ni hilang hala tuju, hilang perdoman hidup. hidup tok tenang kita rasa macam kita ni sesorang jag, sunyi, hati ni rasa sunyi jah, bukan sebab tak ada kawan tapi kita tok tahu, kenapa la rasa macam apa ye gua pun tok tahu, tapi gua rasa lu orang rasa benda ini. dan kita rasa hidup kita sempit jah, penuh dengan dosa, kito nok berubah, tetapi tak tahu nak pergi ke mana. jalan mana, siapa, kita tak tahu nak buat apa. tok berdaya kita nak buat apa-apa. tetapi kita jangan putus asa, jang meyerah kalah, sebab apa beb. sebab Allah itu dia sentiasa bersama kita beb, kita je tok tahu.


panjang pulak kalu ubah bahasa melayu, ok beb, gua nati sambung lagi....





0 comments:

Post a Comment