Tuesday, March 16, 2010

apa beza nabil dengan Nazeem ( lu fikir la sendiri)

salam kepada semua budak-budak spm yang tak lulus 2. gua harap lu orang gembira dengan happy sekali sehinggan menitis air mata tak pun mengalir air mata darah, gua tahu lu orang mmg happy gila sebab dapat match E kan tak pun sains E kan kan. sebab mmg lu orang target dapat E kan . sebab gua tengok lu orang mlm-mlm mmg rajin gila dok melepak tepi jalan tak pun duk layan tv kan cerita pocong sebelah bilik kan, so gua ucap tahniah la. sebab cita-cita lu orang akhirnya menbuatkan hasil. nak nagis gua tumpang happy kat lu orang. yang dapat 10A ke 5A ke 6A ke. jangan nagis usaha lagi ye. so apa yang gua duk merempek ni, saja je gua nak tunjuk kan tanda gua happy dengan budak-budak spm yang Dapat E ni. so apa kaitan pasal budak spm dengan tajuk gua ni. jawabnya LU FIKIR LA SEdiri

ok mula-mula gua nak tanya lu orang. siapa mamat nama nabil ni ada kenal kah. gua tahu hampir semua orang kenal mamat ni. lepas tu, gua tanya lu kenal tak nazeem ni. hampir semua tak kenal kan kan. gua pun tak kenal kikiki. tapi tak apo.relax bro relax. jangan marah. mari kita sama- sama selam vidoe kat bawah ni






so lu orang dapat fikiran kan tak apa beza mamat berdua ni. gua tinggal kau orang dengan soalan budak sekolah menengah ni. harap lu orang dapat jawab

nati gua sambung lagi

kick out
salam

0 comments:

Post a Comment